16 maj 2018

På väg

Sådär, nu är väskan packad och allt är förhoppningsvis med. Jag hann inte packa igår då jag hade så många projekt att avsluta men eftersom mitt flyg avgår vid ettiden så hade jag massor av tid att göra det i morse. Bara jag har passet, telefonen och biljetterna med mig så kan jag köpa resten.

Vädret ser verkligen inte dåligt ut heller, varmt men inte gassande sol. Perfekt när man ska turista.
Vi kommer att bo på halvön Sirmione, en turistig men mycket fin liten stad. Den ligger i södra delen av Gardasjön. Vi valde att boka hotell där eftersom den ligger närmast Milano varifrån vi sedan kommer att köra.
Jag vet inte om jag kommer att kunna blogga från min telefon (det verkar som om funktionen kommer och går), men om inte annat så hörs vi troligen på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...