23 maj 2018

Från musikal till teater

God morgon. Här är det fullt upp så ni får vänta på bilder från Gardasjön till ikväll (jag vet att ni knappt kan bärga er😉). Här kommer iallafall ett kort inlägg för att visa att jag lever.

Jag kom hem ganska tidigt i söndags och slängde i princip bara in resväskan, klappade Busen och sedan gick jag till en bowls-klubb i närheten där Steve spelade.

Igår var jag och såg Chess-musikalen för andra gången och den var naturligtvis lika bra som för några veckor sedan. Det är ovanligt med en musikal där ALLA låtar är bra. Björn och Benny de kan de, snacka om musikgenier.
När jag satt på bussen till Chess passerade jag en annan teater där Orlando Bloom (Pirates of the Caribbean etc) spelar i en pjäs som heter Killer Joe. Sagt och gjort, när jag kom hem efter Chess googlade jag biljetter och nu ska jag gå och se Killer Joe den 31 maj. Nu får vi bara hoppas att han inte blivit sjuk den dagen eller nått😏. För några år sedan bestämde jag mig för att minst gå och se pjäser med Hollywood-skådespelare och det har jag gjort. Det är kul att se dem live eftersom man inte kan göra omtagningar på teatern utan de måste prestera genast.
Nu tillbaka till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...