7 augusti 2017

Minneshjälp och dansshow

 Måndag igen, alldeles för snabbt.

Idag köpte jag en liten kalender för att skriva in mina projekt. Det har varit så intensivt de senaste veckorna att jag haft svårt att överblicka hur mycket jobb jag accepterat med långa dagar som följd. Nu ska jag börja skriva ner antal ord för varje projekt på dagen när det ska lämnas in. Tidigare har jag skrivit ner i ett vanligt häfte men det här hoppas jag ger ännu bättre överblick.
Igår kväll bar det av till Angel och dansuppvisning i argentinsk tango tillsammans med Carina. Vi träffades först på en bar i två timmar där vi satt och pratade över en flaska vin. Mitt i allt hade två timmar gått och det blev bråttom att hinna till teatern i tid innan de stängde dörrarna. Ibland flyger tiden iväg.

Dansuppvisningen var fantastiskt bra och berättelsen mycket fängslande. Vi var båda helt imponerade efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...