24 maj 2016

Tillbaka igen

Så är semestern över för den här gången. Hemresan gick utan problem och jag möttes av en lite förvånad Busen, Steve var och spelade Bowls.

I morse tog jag mig i kragen och gick på gym. Jag hade bara lätt hosta och snuva så det fanns ingen orsak att stanna hemma och lata mig😊 Och som vanligt så ångrade jag mig inte att jag gick dit.

På eftermiddagen tog jag ut Busen för lite luftning. Som vanligt ville han helst se på världen från min famn med ett stadigt grepp om min hals med tassarna, gulltofsen😊. Grannens katt kom också nyfiken fram, men Busen stod på tryggt avstånd i en stor och hög blomkruka och stirrade så tillslut lommade hon iväg😊

Sent from my Windows Phone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...