2 april 2016

Lördagsmorgon

Här har vi varit uppe med tuppen, eller jag kanske ska säga uppe med katten. Mig väckte han lite över sju men jag lyckades somna om innan det var dags att stiga upp för mitt danspass kl 8. Steve terroriserade han mer målinriktat och låg på hans bröstkorg och slickade hans haka med ett högt kurrande. Jag tror Busen har blivit vuxen nu för ljudnivån på hans kurrande har stigit.
Alla har stigit upp, då kan jag gå och lägga mig.
Tidigare kunde Busen glida under soffan utan problem, nu ryms bara hälften:-)
Så här följer jag TV4 morgon varje dag, på min surfplatta. Jag brukar placera den bredvid min laptop och lyssna på programmet med ett halvt öra medan jag jobbar. Det mest irriterande med programmet är den eviga reklamen som är lika lång som själva programmet.
Nej, nu är det dags att börja fakturera mina projekt för mars, hann inte den 31:a då jag hade så mycket jobb. Om ett par timmar är det dags att gå till gymet igen för lördagens andra pass, Body Attack.

Det verkar däremot som om våren äääntligen anlänt med sol och värme. Imorgon lovade de till och med 17 grader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...