24 november 2015

Ännu en intensiv arbetsdag är över. Satt fortfarande och jobbade lite lätt ikväll när Busen hoppade upp i famnen framför datorn och började småbitas. Han tyckte uppenbarligen att jag jobbat tillräckligt😊

Förutom jobbet hann jag också med ett pass på gymmet. Igår provade jag på ett nytt pass som heter Barre och är en kombination av pilates, yoga och balett. Det var riktigt kul även om jag inte fick någon träningsvärk, nästa vecka är det dags igen.

Igår var det dags för SWEA styrelsemöte. Den här gången träffades vi på ett pampigt kontorshotell i stadsdelen Mayfair. Vi åt middag samtidigt som vi gick igenom alla mötespunkter. Eftersom endast medlemmar har tillgång till restaurangen var det väldigt lugnt och skönt, enda nackdelen var priset.

Imorgon tänkte jag ta lite kortare dag och gå på konstutställning i centrum med min kompis Mert och sedan åker vi till mig för middag. Tänkte bjuda honom på renskav med egengjord lingonsylt. Han är från Turkiet så det har han nog inte ätit tidigare😊

Sent from my Windows Phone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...