31 oktober 2015

Veckans klädshopping

Är som sagt evigheter sedan jag senast köpte kläder, eller i somras närmare bestämt, Men, man hittar oftast något när man inte letar, och i onsdags hittade jag två skjortklänningar på Marks & Spencer av alla ställen. Tidigare var deras mode lite tantigt men ny har det också börjat designa till oss "ungdomar":-)

Den grå skjortklänningen i "jeanstyg" var fantastisk skön.
Och den blårutiga skjurtklänningen passar bra när man vill klä upp sig lite.
Avskyr att köpa byxor och det är säkert flera år sedan jag senast köpte ett par lite "finare" och de här mörkblå hittade jag faktiskt på Lindex i Stratford. Jag gillade gulddragkedjan på sidan och kilarna nera på benet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...