27 oktober 2015

Kattunderhållning

Idag vaknade jag upp till ett icke existerande internet. Perfekt, noooot. Nå, det var inte mycket att göra, jag mailade några kunder via telefonen och arrangerade om lite jobb och sedan gick jag på gymet. När jag kom tillbaka hade internet fortfarande inte kommit tillbaka så jag hoppade i duschen och promenerade in till Clapham Junction för lite shopping, och främst då julklappar. Vädret var underbart soligt och varmt så man behövde inte ens ha jacka när man var ute.

Julklappsköpen gick över förväntan men jag hittade också lite grejer till Busen, en sele och koppel. Jag satte på honom selen när jag kom hem så att han ska få börja vänja sig (den är fortfarande för stor för honom). Jag kan ju inte direkt påstå att han blev jätteförtjust, men jag fick mig iallafall ett gott skratt när han hoppade kring som en boll över golvet för att slippa den:-)




När jag kom tillbaka hem hade också internet återvänt, puh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...