21 augusti 2015

TGI Fredag

Gud så skönt med hela helgen framför sig, det gör inte saken sämre heller att det ska bli 30 grader imorgon. Jag lyckades jobba undan allt brådskande under dagen så inget helgjobb och dessutom hann jag gå på body pump, dammsuga, "baka" falskt surdegsbröd (så gott!) och gå min entimmesrunda för att få lite sol på mig. På min promenad upptäckte jag att björnbären börjat bli mogna så jag ångrade att jag inte hade en liten plastpåse med mig. Det gäller att passa på innan östeuropeerna kommer och skövlar buskarna, de gillar också bär:-) Steve sa att det finns massor av buskar på hans arbetsplats så jag tror jag ska gå dit på måndag ... de buskarna är iallafall garanterat "ourinerade":-)

Ikväll åkte jag och tittade på när Steve och hans lagkompis tävlade i bowls i Putney. Tyvärr förlorade de, och med bara några poäng, men jag fick ett par slappa timmar i solen.
De här söta stugorna ser man på väg till bowls-klubben, skulle inte säga nej till en sån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...