24 april 2015

Teater med Nicole Kidman

Glad fredag på er alla! Jag har haft en lugn dag, jobbat, gått på body pump (utan deadlifts pga min rygg, men jag kommer att få imponerande axelmuskler eftersom jag lyfter skivstången rakt upp framför mig varje gång de andra gör deadlifts:-), jobbat lite mera, dammsugit och jobbat ännu mer. Jag insåg att jag har bokat in lite för mycket jobb för början av nästa vecka så det blir nog jobb i helgen också.

Det kan förvisso vara bra med lite extra stålar för idag fick jag ett nyhetsbrev om att Nicole Kidman ska spela i en pjäs på West End i höst. Det är första gången på 15 år som hon är här och jag ville inte gå miste chansen att se henne "live", så nu är biljetten bokad till september. Dyraste biljetten hittills men jag betalar gärna några tior extra för att kunna sitta nere i salongen istället för att balansera på någon av balkongerna. Jag bokade biljett till ett datum före presstillfället som är i mitten av september. Jag resonerade som så att det är större chans att hon spelar då (ifall hon skulle haft någon ledig dag inbokad) eftersom hon säkert inte vill göra alltför många missar när pressen är på plats.

Det är så fantastiskt kul att ha möjlighet att se världsstjärnor på nära håll och på teater finns det inga möjligheter till omtagning.
Imorgon är det dags för min tidiga dansklass igen, huh. Nå, Steve ska jobba mellan 8-12 så jag kan ju stiga upp samtidigt med honom ... kanske:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...