9 april 2015

Massage och Pete på gång

Fullspäckad dag idag men jag kunde ändå klämma in en timmes Pilates och sedan massage vid fyra. Vädret var så soligt och varmt att jag beslöt mig för att promenera in till Putney där min massör jobbar. Massagen var lika plågsam som vanligt men jag var iallafall mer avslappnad i kroppen efteråt. De senaste två gångerna har hon masserat mitt huvud också. Varför vet jag inte för det är allt annat än avslappnande och jag ser ut som ett penntroll efteråt😊.

Steve skickade ännu en bild av mattjuven Pete idag. Den här gången hittade han en påse med kex och det gick ner😊

Han gillar inte kryddstark mat som curry, så de får vara kvar.

Sent from my Windows Phone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...