15 februari 2015

Tredje dagen gillt

Så är jag på väg in till stan igen, det är tredje dagen på raken nu. Den här gången ska jag träffa min amerikanska kompis Thad. Har ju varit piggare kan jag säga, men Thad är inte i London så länge så jag vill ta vara på varje tillfälle att träffas.

Gårkvällen var lyckad, men vi åt Alla hjärtans dag-middagen till lunch idag istället eftersom vi slank on på en mysig pub nära Borough Market efter evenemanget i Tower Bridge och blev kvar till stängningsdags. Vi gick till vårt lokala kebabställe för en take away på väg hem istället. Det var gott det också😊.

Trots att det blev sent igår och några glas bubbel så orkade jag släpa mig till Body Pumpen kl 10 i morse. Känner mig mycket nöjd över det. Efter gymmet så har jag jobbat nästan hela dagen fram till nu. Vad ska man annars göra på en seg söndag?!

Jag tog en hel del foton igår men sätter upp dem imorgon.
Sent from my Windows Phone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...