25 september 2014

Efter semestern-stress

Pust, det har varit intensiva dagar sedan jag kom från semestern och jag har varken hunnit behandla bilderna från Istanbul och ännu mindre ladda upp dem på bloggen, det får bli ett helgjobb.

Idag blev det sallad till mycket sen lunch med ett par ostar som jag köpte i Istanbul, en ser ut som hår och den andra var rökt. Riktigt goda båda två.
Igår mötte jag upp med min kompis Ivonne på puben The Half Moon i Putney. Vi ska åka och hälsa på min bror och hans flickvän i Bergen om några veckor så det var hög tid att göra upp lite planer:-)
The Half Moon är en hundvänlig pub
Jag gillar inredningen och på vintern kan man sitta och värma sig vid en öppen gasspis ... tja man kan inte få allt.
Ivonnes nya favoritdrink är Campari och sodavatten så en sån måste jag prova. Kanske lite väl bitter men den gick ner. Vi åt också middag där men vi satt och pratade så intensivt att jag glömde fotografera, det sker inte ofta:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...