24 juni 2014

Trevlig tisdag

Här är det fortsatt fint och varmt så man kan inte klaga.

I morse var jag som vanligt på ett Body Conditioning-pass. Vi har haft en inhoppare de senaste två veckorna då vår vanliga instruktör har varit på semester och maj gad så jobbigt de passen har varit. Jag tycker att de normala BC-passen är krävande men den här inhopparen har ett 10 gånger jobbigare program med mycket hopp och sånt och inte bara styrka. Jag har trott att min kondis och styrka är helt ok men två pass med tji vad jag har bedragit mig, de här passen har fått mig att inse att det finns nog ännu saker att förbättra. Vi var alla röda som kräftor i fejset efter passet och en tjej gick ut efter halva:-).

Jag försöker dock tänka positivit när det är som svettigast

Eftersom vädret var så fint så ville jag ta det tillvara och vid 15-tiden gav jag mig ut på min vanliga entimmesrunda. Jag var ute och gick igår också med Steve. Han vägrar dock passera huset som det var tänkt vi skulle köpa i Earlsfield för ca 4-5 år sedan. Köpet gick dock i stöpet på grund av att den dåvarande ägaren kom på att han ville ha £20 000 mer för det samma dag som vi skulle skriva under kontraktet. Idiot. Det som irriterar Steve mest är att huset troligen skulle ha stigit ganska ordentligt i värde nu. Visst är det synd men jag har inga problem att passera huset för det misslyckade köpet hör till historien nu. Det är till ingen nytta att gå och gräma sig över sånt som varit, eller inte blev. Shit happens, hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...