30 april 2014

Glada vappen!

Här i England firas ingen Valborg naturligtvis, här ska man jobba så många dagar man kan minsann:-)

När jag kom hem från gymet såg jag att den vita syrenen vid vår parkering har slagit ut och jag tog mig friheten att bryta av en kvist, det är ingen som märker iallafall. Nu står den och samsas bland de blodröda tulpanerna och ser snygg ut.

Genast jag kom hem från gymet i morse fick jag en släng av migrän, men jag tog genast en huvudvärkstablett så det blev inte mer än än zicksackmönster framför ögonen och avdomnad vänsterhand, läppar och tunga. Allt var över på en halvtimme. Man brukar ju normalt få migrän när man får semester inte när man kommer från semestern:-). Det var lite svårt att se texten jag översatte när jag bara hade halva synfältet men med lite kisande så gick det.

Här kommer några bilder av gårdagens fynd. Har inte varit på något shoppinghumör på måndader men nu när våren och sommaren är här så blir man väl lite mer sugen. Jag köpte iallafall ett par tygskor från Next. Jag brukar köpa ett eller två par varje sommar och så går jag i dem tills de nästan fallit sönder på hösten. De här är verkligen bekväma, känns som en andra hud, men så betalade jag lite mer för dom också.
Jag hittade också en ny gymtopp på TK Maxx. Jag gillar verkligen inte åtsittande gymtoppar och det är nästan mission impossible att hitta några A-skurna så när jag hittade den här så slog jag till. Den är svart och vitrandig med ett band nedantill, om man nu vill dra åt nere av någon orsak.
Igår gick jag på bio och såg Cameron Diaz senaste komedi, The Other Woman. Den var riktigt kul så jag rekommenderar verkligen filmen till alla som vill skratta och bli på gott humör!!
Ikväll ska jag möta min kompis Nina på några AW-drinkar här i "hoodsen". Vädret är fint så förhoppningsvis kan vi sitta i pubens beer garden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...