15 april 2014

Boka, boka

Nu har jag varit ute och surfat runt på nätet igen. Är ganska dålig på att göra det privat eftersom jag ju inte gör annat än sitter framför datorn dagarna i ända och mycket av tiden går till att googla för att hitta information om texter som jag översätter för stunden. Jag är ju till exempel ingen expert på fartyg för utbåtsräddning.

Nu hade jag emellertid fått en massa e-post om nya musikaler och rabatterade teaterbiljetter och beslöt mig för att gå igenom dem och se om det fanns något som lockade. Jodå, det fanns både det ena och det andra och tillslut hade jag bokat biljetter till en musikal och en teaterpjäs.

Musikalen Memphis kommer att öppna först i oktober så den får jag vänta på men den lär vara bra. Beverley Knight kommer att vara i huvudrollen. Hoppas hon spelar dagen när jag är där.
Den andra bokningen var till pjäsen Fatal Attraction. Har man sett filmversionen med Glenn Close och Michael Douglas så vet man vad den handlar om. Kristin Davis, som medverkade i TV-serien Sex and The City, har en av huvudrollerna. Den här kommer jag att se i början av maj. Tycker ni inte att killen på bilden liknar Gerard Butler?! Snygg!
Så här ser jag förresten ut på armen efter gårdagens massage, jag har ett blåmärke på höger lår också. De ligger båda på de ställen där massören sa att jag var mycket spänd och hade muskelknutor. Som tur var fick jag inga blåmärken på sidan av nacken trots intensivt masserande för då skulle det ha sett ut som om någon hade försökt strypa mig. Då hade jag inte täckts gå till gymet, för höghalsat är inte ett alternativ när man svettas:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...