10 februari 2014

En vanlig måndag

Så har en ny vecka inletts och jag överlevde måndagen utan några större problem. Tycker inte om måndagar men det är jag knappast ensam om:-).

Till sen lunch blev det hemlagade chicken nuggets med en dippsås på creme fraiche, paprika och annat smått och gott. De är såååå goda och krispiga och man vet till 100 % vad som finns i dem.
Ikväll gick jag på ett svettigt Zumba-pass så nu har min träningsvecka inletts. Tänkte vara extra hurtig den här veckan och det brukar gå bra bara jag kommer iväg på någonting redan från måndag.

Idag såg Steve, och fotade, när ett par elever från skolan bredvid oss blev påkomna av ett par poliser när de tjuvrökte hasch på vår parkeringsplats. De anlände till och med i polisbil. Vår parkeringsplats är väldigt poppis bland haschrökande elever eftersom det finns så många buskar att gömma sig bakom. Nu lär det nog bli lugnt i ett par veckor:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...