19 januari 2014

Söndagsnöje

Ut kom jag mig på min entimmes runda samtidigt som jag lyssnade på radion = musik på mobilen. Jag måste ha musik i öronen för annars är det så fruktansvärt tråkigt att promenera. Jag har emellertid inte lyckats hitta radion på min nya Nokia ännu så det blev till att ladda min gamla Samsung i 20 minuter innan jag kunde gå ut.

På vägen hem gick jag in på Sainsbury's och köpte tillbehör till en engelsk frukost, eller sen lunch i mitt fall. Det är så gott med riktigt bastant mat ibland och dessutom slipper man göra mat fler än en gång den dagen eftersom det mättar ända till följande morgon.
Här är en bild på mina tvy gymskor som jag köpte i veckan. De är av märket AIVA som jag aldrig hört talas om tidigare men de är väldigt lätta på fötterna, perfekt när man går på pass. Nu har jag skor för ett år framåt.
Resten av kvällen har jag tittat på TV, bland annat två chick flick-filmer med Reese Witherspoon, jobbat lite och bara slappat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...