9 november 2013

I väntan på

Sådär, allt är fixat inför Svanhilds ankomst, även jag är sminkad och klar. Hon borde anlända vid 13-tiden om allt går enligt planerna och sedan åker vi ganska omgående in till Camden. Jag har också bakat de här bröden till frukosten imorgon. Hos mig bjuds det oftast bara på LCHF-frukost och dit hör även engelsk frukost (men då blir det både vita bönor och rostat bröd till de andra). Jag har inte fått några klagomål än, eller så är besökarna bara väluppfostrade:-)

Här är ett par bilder av gårdagens juldekorationsfynd på TK Maxx, två vita porslinsgranar ...
och en fantastiskt vacker ljusslinga med metallbollar som drivs med batterier. Steve klagar på huvudvärk när jag bränner för många levande ljus men det här ljusmyspyset kan han inte klaga på.
Ja, som sagt så är jag taggade och klar för eftermiddagens och kvällens nordiska festival. Hoppas det blir kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...