23 oktober 2013

Sen sommar och biotajm

Här fortsätter den fina hösten. Det regnar då och då men det är bara korta skurar och temperaturen håller sig runt 18 grader. I morse noterade jag att de hade klippt gräset på den gamla gravgården nära oss. Det doftade ljuvligt av nyklippt gräs och man fick nästan vårkänslor.
Veckan hittills har bestått av jobb, gym och god mat, dvs. blomkålsrisotto. Den här gången blandade jag med kycklingbröst som jag hackat samt kokt sparris. Såååå ljuvligt gott.
Igår gick Steve och jag på bio och såg den senaste, och första, filmen där Stallone och Schwarzenegger spelade mot varandra i en hel film, Escape plan. Jag måste säga att filmen var riktigt bra om man vill ha en liten ovanlig action. Rekommenderar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...