21 september 2013

Lördagskväll i Dubrovnik

Så är vi tillbaka i lägenheten igen efter god middag o god dryck; vi till och med gjorde en liten vinprovning med tre olika kroatiska viner på en bar.

Idag var också dagen när jag beslöt mig för att gå vild med kolhydraterna o beställde in en pint med kroatisk lager:-). Jag dricker aldrig "vanligt" öl längre utan det ska vara lokal öl när jag är på resa eller lågkolhydratöl som koff light efter bastun hos föräldrarna. Är och har aldrig varit någon stor öldrickare så jag tillåter mig att vara kräsen.

Imorgon ska vi försöka ta oss till Lopud för sol o bad. Lyckad det inte blir det nog Dubrovniks beach med importerad sand.


Sent from Samsung Mobile

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...