20 juni 2013

Midsommar i London

Nu är allt planerat och klart inför Minnas och Ullrikas midsommarbesök till London. Lägenheten är städad, luftmadrasserna uppumpade, nödvändiga bokningar gjorda och tipsen på barer som jag fått från en kompis som är oftare ute på barer i city än mig (jag tenderar att mest att hamna på pubar:-), är sammanställda till en lista med adresser. Inget får lämnas åt slumpen:-). Jag hann naturligtvis också en runda till gymet för en timmes Zumba.

Till lunch blev det en mjölkfri omelett med en fantastiskt god fyllning. Jag blandade helt enkelt ett paket skalade räkor med en burk tonfisk med chilli- och vitlökssås och majonnäs. Steve smakade också och han blev helt eld och lågor så jag lovade att göra en åt honom nästa vecka också:-)
Om jag inte hinner blogga före söndag så ska ni ha en riktig härlig och förhoppningsvis regnfri Midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...