29 juni 2013

EFIT

Kl. 15. Väntar på att Zumba ska börja. Lungt o skönt i salen ännu. Hoppas att det är den vanliga killen o inte en inhoppare, som hon i torsdags kväll.
Kl. 16. Gör mig klar inför kvällen. Det är verkligen inte lätt att ta foto av sig själv i en spegel, jag antingen tittade för högt uppåt, för lång neråt eller såg bara allmänt misslyckad ut.

Höger ben småvärker som det brukar göra när det har tränats för mycket. Det är längre än det vänstra och får ta alla stötar först.
Kl. 17. Färdig och klar att åka iväg. Jag tog mina nya skor på mig ikväll, med ett par ballerina i väskan om det blir för plågsamt:-) Är ingen expert på högklackat och jag kan tänka mig både sjuka trampdynor och skavsår. Vill man bliva fin och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...