24 maj 2013

Blast from the past

När Steve träffade sin kompis Duncan igår fick han med sig några foton som Duncan hittat i en låda från när de var 18 år. Jag har bara sett ett enda foto från när Steve var yngre så det var riktigt intressant. Han var riktigt söt måste jag säga:-)

Här sitter han i den gröna t-shirten, sedan Duncan och Steve. De hade fortfarande babyrunda kinder:-)
På spritresa över till Frankrike med några av sina kompisar.
Jag kontrar med ett foto från julen 1984, det är jag till vänster i kort permanentat hår. Den här gången verkar jag iallafall ha orkat dra ut det lite med lockborsten:-)

2 kommentarer:

  1. Vad kul med kort från förr. Hehe. Ser att jag också har hamnat med på ett hörn eller i mammas famn kanske det heter:) Ha en bra dag:)

    SvaraRadera
  2. Jodå, knappt man ser dig bakom paketen:-) Ha en härlig helg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...