30 maj 2013

3 gånger svett och skrovmål efter det

God kväll alla! Här kommer ett sent inlägg, men bättre sent än aldrig.

Idag har jag varit duktig i gymet, först Zumba och Pilates på morgonen och sedan ett pass Body Combat i bastuvarm sal på kvällen. Sweet lord som alla svettades i den oventilerade salen!! Jag har också hunnit med ett besök till min kiropraktor i Clapham Junction. Hon tryckte och ryckte och avslutade med att dra i mina öron som hon tyckte var lite spända, speciellt mitt vänstra. Jag kände faktiskt skillnad. Jag kände nästan inget i mitt högra öra, som hon sa var ganska "avslappnat", men vänster öra kändes mycket "spändare". Hon sa att det kan leda till huvudvärk och bihåleproblem. Där fick man lära sig något nytt.

När jag kom hem från kvällens gympass stod Steve i köket och gjorde sin fantastiska kött- och laxhamburgare till oss. Lyx! Den fick tummen upp som vanligt. Det blir repris imorgon för han hade köpt en förpackning på fyra. Biffarna måste köpas från Waitrose (tjocka och saftiga) och laxen från Lidl (perfekt gravad), inget annat duger:-)
Hamburgaren innehåller nötbiff, en skiva gravad lax, dill, majonnäs, sallad, gurka, smält ost, paprikapulver och LCHF-semla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...