5 april 2013

Nytt i garderoben

Idag beslutade jag mig för att ta en ordentlig lunch och gå runt i affärerna i vårt shoppingcenter i lugn och ro. Jag lyckades riktigt bra, var väl ute i ett par timmar och kom hem med några påsar.

På en affär som säljer Vero Moda och Only-kläder hittade jag ett välbehövligt nytt par jeggings, dvs. stretchjeans. De jag köpte från New Look för över ett år sedan har börjat tappa stretchen och det spretar ut gummitrådar här och där och jag har sökt länge och väl efter ett par att ersätta dom med. Jag slog också till med ett svart linne som jag ska ha på gymet...
t.ex. med den här färgglada sport-BH som jag köpte på H&M. De har bra träningskläder just nu. Har samma BH i lila som sitter som gjuten och därför passade jag på att köpa en till innan den utgår ur sortimentet. Jag bryr mig inte det minsta om mode när det gäller sportkläder utan bär det som är bekvämt, vare sig det är en urtvättad T-shirt eller nötta träningsskor. Till skillnad från många andra så presterar jag varken bättre eller blir mer motiverad om jag har de senaste träningsplaggen, så "lättlurad" är jag inte:-)
På Doroty Perkins, av alla ställen, fastnade jag för den här mossgröna spetstoppen. Jag gillar mossgrönt och man behöver inte ens vara brunbränd för att passa i den färgen. Toppen var dessutom av mjukt material så inga irriterande kanter. Nu saknas bara värmen så att man kan gå i kortärmat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...