9 april 2013

Bokat

Jippiii, nu har Svanhild och jag bokat flygbiljetter till Dubrovnik i Kroatien. Vi åker den 18 september och kommer tillbaka den 24 september. Eftersom vi stannar 6 nätter där så hinner vi kanske till och med ligga på beachen ett par dagar. Jag har länge velat åka till Kroatien för alla säger att det är så vackert där och nu är vi på väg! Nästa steg är att boka hotell, men enligt vad jag läst på nätet borde det inte vara något större problem och vi åker ju inte heller under värsta turistrusningen.
Annars har dagen varit ganska händelselös; jobb, gym och 1 timmes skön massage i Clapham Junction.

Jag har ätit GOD lunch och middag eftersom det fanns pulled beef kvar sedan igår. Ikväll åt jag den som sallad.
Jag har länge varit sugen på kokosmuffins så när jag kom tillbaka från massagen så rörde jag ihop en sats. Lätt de godaste muffinsen man kan göra och lågkolhydrat dessutom.

3 kommentarer:

  1. Åh, Dubrovnik - underbart. Jag har visserligen aldrig varit där med hela Kroatien är helt fantastiskt. Mitt absoluta favoritland i Europa!

    SvaraRadera
  2. min farmor trivdes i Dubrovnik,hon tyckte det var så fint. Jag har också planer på att nån gång komma mig dit, får sätta det på listan.

    SvaraRadera
  3. Jo, det ska bli riktigt kul, jag har längtat att åka dit i flera år

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...