9 mars 2013

Lördagsplaner

Trevlig lördag på er alla! Här vaknade vi upp till ännu en grå dag, men eftersom man inte kan göra något åt vädret så är det bara att gilla läget. Det regnar iallafall inte.

I Steves och speciellt min strävan (Steve är ganska nöjd att stanna i sydvästra London) efter att bli lite mer "aktiva" och ta tillvara det som London har att erbjuda så har jag gjort upp planer för lördagen. Efter mitt normala lördagspass på gymet så är planen att åka in till Little Venice och promenera längs Regent Street Channel walk som går via Camden och Regent's Park ända till Angel. Där blir det sedan ståupp-komedi på en pub på kvällen. Man kan inte boka plats dit så det gäller att vara ute i någorlunda god tid eftersom det är gratis. Enligt Steve så innebär det att vi skulle vara där redan kl 14 om jag fick bestämma:-) Jag står inte ut om jag är sist, eller ens i mitten av en kö, jag vill kunna välja min plats och inte ta den som blir över och då kan det kräva lite uppoffringar som överdrivet köande:-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...