1 januari 2013

Söndagsshopping

När jag bodde i Finland beställde jag ofta kläder från olika kataloger men jag har aldrig gjort det här, främst för att man har så många affärer i närheten att det inte riktigt behövs. Nu har jag iallafall bläddrat igenom vårens H&M-katalog och hittat ett par godbitar som jag skulle vara sugen på att klicka hem. Är inte så säker på att alla kläder i katalogen finns i butiken i vårt shoppingcenter.
Jag klickade också hem en mixer och en födelsedagspresent via min telefon från rabattsajten Groupon. Har länge funderat på att köpa en mixer men aldrig fått tummen ur, nu fick jag en för 27 pund mot normala 77 pund och då var det bara att slå till. Nu slipper jag stå med handmixern varje gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...