15 december 2012

Julshoppingkaos

Huh. Steve och jag har just återvänt efter en runda till vårt shoppingcenter och där var det full rulle. Steve behövde köpa en leksak till sin kompis lille "pöjk" och sen behövde vi köpa ett par julkort. Vi fick nämligen ett par julkort från två av Steves kompisar idag så nu måste vi fort som attan skicka till dem också:-)

På leksaksaffären var det världens kaos med stressade föräldrar och gråtande barn. Jag är övertygad om att mitt blodtryck steg med flera grader under de 20 minuter vi gick där. Tillslut kom vi iallafall ut med vår mentala hälsa i behåll.

Nästa uppdrag på listan var att köpa julkorten. England är kortens förlovade land, det finns garanterat ett för alla tillfällen. Bland annat såg jag de här, "To The Cat" och "From The Cat". Jag visste inte att katter skickar julkort också. Jag älskar katter men de här tycker jag nog överskrider det löjligas gräns. Katter är husdjur, INTE människor och de kan varken läsa eller skriva. Tragiskt om det finns de som inte fattat det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...