21 december 2012

Jahapp, det var dagens solglimt. Klockan är nu halv 2 och nu håller den på att gå ner. Ja, ja, det var fint sålänge det varade:-)
Vi har just tagit in granen. Den ser ju inte precis ut som en kungsgran men så här ser granarna ut i min by så det är bara att gilla läget och använda mycket glitter för att fylla mellanrummen mellan grenarna...eller borra in lösgrenar:-) Vi tänker inte klä den ännu på ett par timmar för den måste klara lukttestet först. Ibland kan granarna börja lukta något alldeles förskräckligt och då är det bara att slänga ut dem.
I natt gav Elvis mig en mindre chock. När jag steg upp för att gå på toaletten satt han alldeles utanför min dörr och stirrade. Vem vet hur länge han suttit där. Gav mig lite "Jurkyrkogården"-vibes (Stephen Kings bok ni vet):-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...