31 december 2012

Gott Nytt År!!

Här har det regnat precis hela dagen och jag har till och med "tvingats" tända levande ljus mitt på dan. Enligt prognosen så ska det sluta till kvällen och imorgon ska det bli strålande solsken.

Idag steg jag upp kl 10, efter 12 timmars sömn, och en timme senare stod jag på gymgolvet för ett pass Body Combat. Det är skönt att vara igång igen. Jag passade också på att väga mig i morse och såg till min stora glädje att jag inte hade gått upp något under julen.

Ikväll är det nyårsmiddag hos Steves kompis Duncan och hans fru Melanie. Vi kommer antingen att sova över eller ta taxi hem, om den inte är för dyr. Man sover trots allt bäst i sin egen säng.

Till lunch blev det stekta kycklingstrimlor och vitkål med färsk chilli och en skvätt grädde. Gott och mättande så nu står vi oss bra till middagen.
Måste bara visa Steves sena lunch från igår, ugnsrostat lamm. Jag gillar inte lamm särskilt mycket så det köttet fick han ha för sig själv men gott såg det ut:-)


2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...