22 december 2012

Brrrr

I dag har det bitit i kinderna ordentligt, -25 som kallast.

Men kallt eller inte, vid halv 10 satte jag mig i bilen och körde till Jakobstad där jag parkerade hos min kompis Maria och vi fortsatte med hennes bil till Karleby.

Vi spenderade lite över en timme med att gå i affärer och jag hittade lite ditt och datt, bland annat böcker och en födelsedagspresent till en kompis som fyller år i januari. Julklapparna är köpta och nu är det dags att börja shoppa födelsedagspresenter eftersom de flesta av mina kompisar fyller år i början av året.

Vi mötte också upp med Linnea och njöt av en lång lunch tillsammans på en indisk restaurang.
Tandoori-kyckling
På väg tillbaka från Karleby såg det ut som om himlen brann
Nu är jag hemma igen och tänker sitta och mysa inne i stugvärmen resten av kvällen.

Elvis har svårt att hålla tassarna borta från bollar och glitter.
Här kommer ett par bilder av dagens fynd. Ett par coola mockastövlar som de sålde med 30 % rabatt på Aleksi 13. I like.
Jag köpte också en vit spetstopp på Lindex. Jag skulle ha föredragit svart (syns inte när man spiller mat) men toppen kommer tyvärr bara i vitt och neonrosa (!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...