28 december 2012

Årets julklappsskörd

Här har jag lagt upp bilder på några av de julklappar jag fick i år. Kanske det ger er några tips på födelsedagspresenter eller nästa års julklappar. Är jättenöjd över varendaste en.

Ett armband från Pilgrim där man fyller på med berlocker.
Jag tycker att gamla plåtburkar är så vackra och i somras hittade morsan den här gamla Fazer-burken på Juthbackamarknaden i Nykarleby.
Jag fick två uppsättningar efterrättskålar, båda är naturligtvis Iittala, endast det bästa är gott nog:-) De kan också användas till annat en efterrätter, t.ex. för dip.
Jag har glas i samma serie, Ultima Thule
Den här boken är inte vad den ser ut att vara...
när man öppnar den visar den sig vara en förvaringsask. Perfekt när man vill förvara småprylar på ett snyggt sätt.
Den sötaste presenten, ett dagisfoto av min guddotter Sara.
Morsan handarbetar konstant. Sitter hon inte och stickar sockor och vantar så väver hon. Jag fick en fantastiskt vacker löpare som jag kommer att sätta på vardagsrumsbordet när jag tar bort jullöparen, som hon också har vävt.
Hon hade också vävt ett kastrullunderlag. Jag är verkligen ett stort fan av handarbete (men inte att handarbeta själv, har inte tålamod)
Jag fick också en ny och mycket snygg gymtopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...