26 december 2012

Annandag ju

Det kan inte blir mer jullikt ute än så här med stora snöflingor som långsamt dalar ner.

Idag kom jag mig äntligen ut på en promenad efter två dagars innesittande. Är inte precis kul att ge sig ut när det nästan är 20 minusgrader. Jag träffade min kompis Beatrice som var hemma hos sin mamma och hälsade på och vi hann behandla det mesta under vår timmeslånga promenad genom byn. Jag fick också möjlighet att se hennes lille kille Alexander som nu är 7 månader. Han hade verkligen växt sen i somras och glad som en sol var han:-)

Igår kom min brorsa med familj hit och det blev mer paketöppnande och julmys.
God mat och glögg blev det också. Min svägerska Anna och mina bröder Owe och Magnus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...