25 november 2012

Skoshopping - kanske

Jag har under en tid haft ögonen på ett par häftiga läderstövlar med nitar och förra veckan när jag åkte till Westfield Shoppingcenter såg jag dem på skoaffären Office. Jag provade dem men var inte 100 % såld, främst för att de var ganska stor i vaden, trots att det var meningen, men med mina smala vader blir de dubbelt så stora. Nu har jag iallafall beställt dem på nätet eftersom man fick 20 % rabatt på alla skor den här helgen. Gillar jag dem fortfarande inte så är det bara att lämna dem tillbaka.

Jag behöver knappast säga att de inte är i Steves smak, men så har han väldigt konservativ smak också, det är jeans, t-shirt och gympaskor för hela slanten. Han slog dock på stort igår och köpte ett par svarta (!!) jeans på GAP, hans första svarta jeans någonsin. Jag har tjatat i åratal eftersom svarta jeans ser mycket mer städade ut när man ska vara fin än blåa, om man nu absolut måste ha jeans. Den som tjatar får uppenbarligen resultat, förr eller senare:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...