27 september 2012

Onsdagsdrinkar med mycket trevligt sällskap

Igår träffade Steve och jag Cecilia och Björn på drinkar på Princess Louise i Holborn och sedan middag på en italiensk restaurang i närheten. Cecilia och jag kommer ju från samma lilla by så det är lite kul:-). Jag tycker det är så kul att komma sig ut till centrum då och då även om jag kanske inte skulle vilja bo mitt i smeten.
Vi gick genom Covent Garden på väg mot tunnelbanan och såg de här rockarna som hängts upp högt över en gata.
Idag har jag jobbat undan så mycket som möjligt för att slippa helgjobb och kunna sova längre på fredag. Jag gjorde också en "double bill" på gymet, först zumba och sedan pilates. Härligt.

Steve håller på och pumpar luft i cykeln eftersom han ska åka och hälsa på en kompis. På lördag åker han med några andra kompisar till Birmingham över dagen för att besöka en cykelmässa. Jag kan tänka mig att det blir mycket drägglande:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...