20 september 2012

Aktiv torsdag

Idag blev det ingen mat av restaurangkvalitet till lunch men mycket gott ändå. Steve stekte upp en hel hög med chilikorvar som han köpt billigt och så rostade jag skivad blomkål i ugn i ca 15 minuter som jag sedan smaksatte med en blandning olivolja, salt och chiliflingor. Hett och mycket gott, jag gillar verkligen blomkål.
Före den sena lunchen som jag åt vid 2-tiden då jag inte var hungrig tidigare så hann jag med två gympass, först en timme Zumba och sedan Pilates. Jag har gått på sex gympass hittills den här veckan (är full av energi just nu) så imorgon ska jag njuta av min lediga dag och bland annat träffa en annan kompis, Tina, på kvällen inne i city för after work. Ikväll ska jag och Nina gå och se Anna Karenina på bio. Har hört att den ska vara bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...