12 juli 2012

Snart, snart

Snart sätter jag lapp på luckan att jag är på semester. Härligt. Tänker logga ut från mitt ex-jobbs jobb-e-post om exakt 9 minuter, sen får de klara sig utan mig i nästan två veckor. Hur ska det gå;-). Steve stannar bara 11 dagar i Finland och när han åker tillbaka till London tänker jag jobba för mitt ex-jobb. Jag har ju jobbat för dem i 5 år så kan deras produkter utan och innan.

Jag har också hunnit checka in Steve och mig online och den här gången lyckades jag till och med få säten bredvid varandra i planet, det lyckas inte alltid. Har också bokat taxi till imorgon. Flyget går 7.30 på morgonen men vi måste åka hemifrån redan 4.30 eftersom en av huvudvägarna till Heathrow är stängda och killen jag talade med på telefon sa att det nu tar över en timme till Heahtrow, mot normalt 30-40 minuter. Jag vill absolut inte riskera att vi missar planet utan då sitter jag istället och häckar två timmar på ett tomt Heathrow. Hatar att vara försenad.

Kylskåpet är nu i princip tömt så ikväll äter vi middag på något ställe här i närheten. Får se var vi hamnar. Det regnar igen så jag tror knappast att vi går alltför långt.

3 kommentarer:

  1. Yes bra att ni åker i tid. Jag fastnade i köer i Söndags pga M4:an som är stängd...inte roligt! Ha en bra resa!

    SvaraRadera
  2. Konstigt att de börjar stänga stora vägar nu när OS snart börjar?!.
    Tack för lyckönskningen, kan behövas för det är ju trots allt fredagen den 13 imorgon:-/

    SvaraRadera
  3. Tack for varningen! Vi satsar pa Heathrow Express istallet bade idag och nar vi kommer tillbaka.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...