25 juli 2012

Operation julklappar

Nu har jag betalat för hälften av Steves julklapp. Han kommer att få den i mitten av oktober och jag kommer att få lika stor nöje av den:-) Jag har gjort så här de senaste åren eftersom det är mission impossible att försöka hitta något som han verkligen vill ha eller behöver; han gillar inte kläderna jag köper och hans största och enda intresse är cykling och jag kan ju inte precis köpa cykeldelar. På det här sättet blir iallafall en glad av presenten, jag:-). Jag brukar också förnya prenumerationen av tidningen Cycling Monthly för det är en present som han uppskattar.

Innan jag bokade den första delen av julklappen ringde jag för säkerhets skull till honom idag och sa att han inte fick boka in något mellan den 12 och 16 oktober. Nästa uppdrag är att hitta ett bra, och helst ganska billigt, boende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...