4 juli 2012

Middag i gott sällskap

Efter 2,5 timmar på sjukhuset åkte jag direkt in till Covent Garden där jag träffade min kompis Suss för middag och goda drinkar på en italiensk restaurang som hette Cafe Mode, kunde behövas efter dagens stress. Är alltid såååå kul att träffa Suss och man kan fortsätta diskussionen där man slutade förra gången utan problem.

Restaurangen/kafeet vinner säkert inget pris för sin inredningen men maten var enkel och god.
Jag bara måste ha mozzarellasallad till förrätt. Jag som inte gillar "obehandlad" avocado åt upp allt.
Till huvudrätt blev det grillat kycklingbröst med bacon, sallad och så beställde jag gröna bönor till sidorätt som smaksatts med massor av gott smör. Ljuvligt

Jag lyckades hålla mig från den lockande efterrättsmenyn och beställde bara en dubbel espresso men stal till mig ett par skedar av Suss cheescake:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...