26 juli 2012

Hotell - check

Nu har jag bokat två hotell på två olika ställen som en del av Steves julklapp så nu är allt fixat; fickpengar får han stå för själv, det finns en gräns för min givmildhet:-D. Området vi ska åka till (tänker inte avslöja hans julklapp till honom förrän den 1 oktober) verkar vara väldigt populärt för många hotell var redan bokade. 

Avskyr att boka hotell. Det finns hundratusenelva sajter där man kan boka och det tar evigheter att gå igenom dem och läsa recensioner (man vill ju inte ta första bästa). Har man obegränsat med pengar skulle det vara lätt som en plätt, men när så inte är fallet så blir det en del surfande för att hitta ett fräscht hotell med bästa möjliga läge och som dessutom har ett bra pris. En knepig kombination. Jag har använt webbsajten booking.com de senaste gångerna jag varit och rest, så även den här gången, och rekommenderar den verkligen. Den har alltid bra rabatter, är lätt att använda och innehåller de livsviktiga recensionerna.
En liten "sneak peak" som inte borde få pennit att falla om Steve mot förmodan skulle kolla min blogg:-)

Nej, nu är det dags att klippa gräsmattan igen, den växer som...gräs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...