8 juli 2012

Fakturera mera

Idag har jag varit riktigt duktig om jag får säga det själv. Efter en tvåtimmarsrunda i vårt shoppingcenter så satte jag mig framför datorn och betade igenom min jobbinkorg som bestod av nästan 600 e-postmeddelanden!!. Jag har fakturerat och raderat non-stop i över fem timmar och har nu fått ned den till 70 e-postmeddelanden. Imorgon angriper jag resten för jag har bestämt mig för att allt måste vara fakturerat och klart tills jag åker på semester. Varje gång jag tömt inkorgen så lovar jag mig själv att aldrig släppa den så stor igen men har ännu inte lyckats.

 Idag åkte Steve till sina föräldrar och stannar till onsdag så jag har TV för mig själv och snart ska jag sätta på den här filmen som jag köpte billigt på Sainsburys idag. Lär vara ganska rolig.

1 kommentar:

  1. Hej! HIttade hit för att kolla om någon av bloggarna jag brukar kika på har skrivit nått om fakturering. Jag har nämligen just byggt ett faktureringsprogram. Din fakturering verkar ta rätt lång tid, skulle du vilja testa vårt system, det är byggt för att vara smidigt att anända (gratis för dig så klart)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...