6 juni 2012

Minisemester i augusti

Nu har jag varit på Groupon igen och bokat två nätter hit i slutet av augusti. Snart får jag gå på Groupon-avvänjning, men då det är så bra erbjudanden och jag gillar att ha saker att se framemot:-) För 139 pund får vi två nätter i dubbelrum, frukost varje morgon och middag en kväll OCH ett glas Prosecco när vi anländer, inte att förglömma:-). Normalpris är 129 pund per natt, utan middag. Hotellet ligger i Cotswolds som lär vara mycket vackert. Jag har gett Steve i uppdrag att hitta en biluthyrningsfirma (den bra och billiga som vi använde i Ilfracombe har tyvärr stängt på söndagar, attans) men annars får vi väl ta bussen.

4 kommentarer:

  1. jag har faktiskt en gång varit till Cotswolds, på en dags utfärd, det var jättefint och idylliskt.

    SvaraRadera
  2. Jo, lär vara hur fint som helst. Kate Moss har ett hus i området. Hoppas vi kan hyra en bil så vi kommer oss runt lite. Enligt Groupon så lär det finnas två byar som heter Little That och Great This och de skulle jag absolut vilja besöka:-)

    SvaraRadera
  3. Groupon är fantastiskt, jag köpte klippning med slingor där förra månaden för 59 pund. Underbart.

    Cotswolds är jättefint, jag är där mycket då min mans mormor bor där.Hon bor i en jättegullig liten by utanför Woodstock där Churchill kommer från. Var i Cotswolds ska ni?

    SvaraRadera
  4. Vi kommer att bo på ett hotell som heter The Frogmill Hotel och ligger utanför Cheltenham.

    Jag har sett dina bilder därifrån på bloggen och det kan troligen inte se mer pitoreskt och mysigt ut. Jag skulle inte säga nej till en "sommarstuga" i en gammal och välbevarad engelsk by.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...