5 juni 2012

Ännu en söndag

Ännu en söndag. Som tur är är affärerna öppna varje dag, året runt, i den här stan så man riskerar inte att tråkas ihjäl helt. Emellertid så har det regnat nästan hela dagen så man känner sig inte precis manad att sticka ut näsan genom dörren.

Idag tog jag en runda i shoppingcentret för att köpa ett paraply och kom hem med flera andra grejer förutom paraplyt, bland annat de här ködersandalerna för 20 pund istället för 70 på TK Maxx. Jag har redan ett par svarta lädersandaler men den smala remmen bakpå hälen är inte fastsydd så den ger inte mycket stöd men däremot skavsår.
Ganska coola om jag får säga det själv:-)
Lunchen blev rester från igår och middagen bestod av världens enklaste laxrätt, lax med ett täcke av ca 1 dl creme fraiche, 4 msk pesto, salt och peppar. Stek i ugn i ca 200 grader i 15-20 minuter. Klart.
Annars så fick jag ännu en laddning LCHF-ingredienser från LCHF-klubben i Malmö så nu kan jag testa olika bakrecept igen. Det tog två dagar att få paketet med DHL. Jag väntar ännu på min bok som jag beställde från Amazon i England, den har varit på väg i 17 dagar nu med Royal Mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...