23 maj 2012

Sommar, sol och röd rygg

Vilken härlig dag vi har haft här i London, jag lyckades till och med bränna mig lite på ryggen. Hade uppenbarligen inte smörjt tillräckligt noggrant där och solen är stark i England. Får göra ett bättre jobb imorgon för värmen fortsätter och då kan man inte sitta instängd inomhus.

Ikväll var det också dags för ännu ett besök till massören som var lika pratsam som vanligt. Vi hann behandla online-dating, hennes studier, jobb, män, lågkolhydratkost med mera, timmen gick snabbt. Hon är också väldigt intresserad av att höra vad jag äter och tycker att de lågkolhydratbröd som jag bakar på kokos- eller mandelmjöl låter väldigt fascinerande:-)

2 kommentarer:

  1. vi har också haft två dagars sol och värme, jag har varit ute på gården från morgon till kväll, påtat i trädgården, tvättat kläder eller slappat i solen. Har också hunnit bränna mig lite, tänkte inte på att smörja in mig, det var ju inte såå varmt tyckte jag.

    SvaraRadera
  2. Sku vara skönt att ha en trädgård att påta i så skulle solbadandet inte kännas så långtråkigt:-) Brukar då bunkra upp med böcker och tidningar.

    Jag blir aldrig brun direkt, som Steve, utan jag måste alltid gå igenom ett rosa skede, brukar vara normalt dagen efter igen som tur är. Idag kom jag dock ihåg att smörja ryggen också:-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...