2 maj 2012

Klappat och klart

Nu är det sista gjort inför mina föräldrars ankomst. Jag steg up kl halv åtta i morse och gjorde min gamla favorit, tacopaj och guacamole, mjölfritt naturligtvis. De åker med SAS så där lär det inte bjudas på någon gourmetmiddag precis. Jag har gett Steve stränga order om att vänta med ätandet tills vi kommer för han gillar den lika mycket som mig och skulle glatt kunna sätta i sig halva:-)

Vädret just nu är mulet och 10 grader men de lovade att det ska bli runt 17 och inget regn. Förutom i morgon så har de inte lovat regn alls för de kommande fem dagarna, men ingen sol heller. Jaja, man får väl vara nöjd med det lilla.

Snart kommer jag att ta bussen och tunnelbanan till Heathrow dit de kommer att anlända lite före ett om allt går enligt tidtabellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...