15 maj 2012

I väntan på besök

God kväll alla. Ligger på soffan och latar mig och vilar ryggen som börjat protestera efter för mycket sittande. Idag har det varit fullt upp med jobb, gym och lägenhetsstädning. Ikväll anländer min kompis Maria och hennes pojkvän Krister från Finland. De ska bo hos oss i två dagar innan de flyttar till en Bed & Breakfast i Battersea, så inte alltför långt från oss. Det ska bli jättekul att få besök från hemknutarna igen.

Här har varit ännu en svinkall dag med regn och sol omvartannat. Den här våren har varit megalång och inte verkar det bli någon förbättring i sikte heller om man kollar på femdygnsprognosen. Suck.

3 kommentarer:

  1. Jag drömde i natt att ni hade förlovat er och skulle gifta er till sommaren! Du hade en ring med en stor blå sten :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, var det en mardröm?!:-D Jag tror nog jag får vänta ganska många år till då innan det blir något bröllop om Steve ska kunna skrapa ihop pengar till en safir:-)

    SvaraRadera
  3. nå, om han börjar byta golv i lägenheten nu så kanske han har nåt på gång...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...