30 maj 2012

Hej igen

Oj vad tiden går, hann ju inte ens skriva något igår. Tisdagen bestod av massor av jobb som vanligt men på kvällen träffade jag den här tjejen i Putney och vi hann med både en, två, tre och fyra drinkar:-). Vaknade med lite huvudvärk i morse men den försvann snabbt när jag drack lite vatten.

Den här dagen har också bestått av jobb men också två pass på gymet, först Tone and Tighten på morgonen och nu Body Attack på kvällen. Känner mig ganska så skönt avslappnad nu. Till sen lunch/tidig middag blev det Steves nya favoriträtt, Moussaka (LCHF naturligtvis). Han är helt såld på den rätten och man kan riktigt se hur han njuter, han orkade inte ens vänta tills rätten hade kallnat lite:-)

Annars så blev det utlovade regnvädret över London till en 5 min störtskur, 3 timmar senare än vad de visade på satellitbilderna. Konstigt hur man kan få satellitbilder fel?! Från och med imorgon blir det kallare, 12 på söndag...ser ut som om jag får ta fram vinterjackan igen:-(


2 kommentarer:

  1. Oj nej..hoppas det orkar hålla ut till lördagen för annars blir det jobbigt att gå på festival. Lite svalare får det gärna vara men inte FÖR:) Tack för igår! Jag insåg att jag drack alldeles för lite vatten under hela dagen så jag kände mig hemskt uttorkad då jag vaknade imorse men efter lite frukost, kaffe och massor av saft blev kroppen glad igen:)

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Det positiva med det engelska vädret är att det väder som de lovar för helgen (om det lovar dåligt väder dvs.:-) på en måndag aldrig stämmer. So fingers crossed:)

    Vad bra att det inte krävdes mer än frukost för att få dig i form igen. Man borde ju se till att dricka vatten eller dyl när man kommer hem men jag glömmer alltid.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...