16 april 2012

Ny vecka

Det var den helgen, ganska innehållslös eftersom Steve inte kunde ta många steg utanför dörren. Det verkar dock som om hans rygg börjar bli bättre för han har spenderat ganska mycket tid på cykeln de senaste två dagarna. Han säger att det känns bättre när han cyklar, säkert eftersom ryggen sträcks ut.

Jag har jobbat varje dag men gick på Body Attack på lördag och på en promenad i blåsten på söndag. Fick riktigt ta mig i kragen för att komma mig ut, är inte lika motiverande att promenera i 12 grader som 22. På kvällarna har vi kollat film som vi laddat ned från nätet.

Jag gjorde moussaka på lördag som räckt ända till idag. Den blir godare för varje dag tycker jag.
Igår kväll åt jag engelsk frukost till middag, dvs. stekt bacon, korv och ägg, Mums med lite variation.
Ikväll har jag varit på Body Combat vilket jag tror är extra bra för mina muskler efter en hel dag framför datorn. Man får riktigt slå ut de stela musklerna.

Resten av kvällen blir det "kvalitets-TV", först ut är Kardashians.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...